معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در استان اثرات و برکات ارزشمندی برای استان به همراه خواهد داشت


یزدفردا:معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با اشاره به برکات برگزاری یادواره های شهدا در سراسر کشور گفت: گرامیداشت باد و خاطره شهدا، انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " غلامحسین دشتی" روز یک شنبه در دومین نشست برنامه ریزی مراسم شهدای هفتم تیر بر ضروزت برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم و تبلیغات مناسب از طریق صداو سیما و دستگاه های مرتبط نسبت به زمان برگزاری آن تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا از یک سو موجب ترویج و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و از سویی دیگر تحکیم فرهنگ مبارزه با استکبار جهانی و نفاق و دورویی دشمنان این نظام و انقلاب را به همراه دارد.

معاون استاندار افزود: شهید یعنی ایمان، آگاهی، مقاومت، ولایتمداری، مسئولیت پذیری و همه ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی که موجب تقویت اسلام در جهان می شود.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روز هفتم تیر ماه در شهرستان یزد خاطرنشان ساخت: تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در استان اثرات و برکات ارزشمندی برای استان به همراه خواهد داشت.

در این نشست پیرامون برنامه های پیشنادی دستگاه ها به منظور برگزاری مراسم هفتم تیر بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا